ثبت قرارداد ملک و صدور کد رهگیری رایگان-khodnevis.mrud.ir

۱۴ بازديد

 ثبت قرارداد رایگان اجاره در سامانه خودنویس املاک

نحوه ورود به سایت khodnevis.mrud.ir جهت استعلام و ثبت قرارداد مسکن می بایست از طریق مرورگر تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتری خود (با اینترنت روشن و فیلترشکن خاموش) وارد سامانه مربوطه به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir شده، سپس از لیست گزینه های موجود “ایجاد قرارداد جدید” را انتخاب کرده و نقش خود را مشخص کنید. 

در این محله از ورود به صفحه اصلی سامانه خودنویس، شخص باید نوع معامله، نوع نقش و همچنین نوع کاربری ملک خود را مشخص کرده، و وارد مرحله بعدی شود.

در این مرحله شخص باید اطلاعات مربوط به هویت و همچنین اطلاعات محل زندگی مانند کدپستی و همچنین سهم خود از سند شش دانگ را مشخص نموده و وارد مرحله بعد شوید. چنانچه موجرین چندین نفر باشند، می توانید از طریق گزینه افزودن موجر می توانید اطلاعات و هویت سایر موجرین را وارد کنید.

با عبور از مراحل بعدی و وارد کردن اطلاعات مربوط به ملک، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، قبوض ملک و اطلاعات مستاجر، فرآیند ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی موجر به پایان رسیده و موجر باید از مستاجر یا مستاجران بخواهد تا وارد لینکی شوند که به شماره همراهشان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند تا ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس به اتمام برسد و کد رهگیری به آنها ارائه شود.

اگر مستاجر به عنوان نوع نقش انتخاب شده باشد، به یک صفحه مشابه صفحه زیر که شامل اطلاعات هویتی او است، هدایت خواهد شد و باید پس از تعیین وضعیت تاهل، به مرحله بعدی ادامه دهد.

در مراحل بعدی در سامانه خودنویس قرارداد اجاره، شما باید اطلاعات محل سکونت خود، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، اطلاعات موجر و شماره تماس وی، همچنین اطلاعات ملک و قبوض آن را وارد کنید و مراحل ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی خود را به پایان برسانید و از موجر بخواهید وارد لینکی شوید که به شماره همراهتان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید.

استعلام کد رهگیری قرارداد در سامانه خودنویس khodnevis.mrud.ir

استعلام کد رهگیری قرارداد در سامانه خودنویس khodnevis.mrud.ir فقط برای قراردادهایی قابل انجام است که در این سامانه ثبت شده‌ اند. متقاضی استعلام اجاره‌ نامه باید به کد رهگیری 13 رقمی که در سامانه خودنویس املاک صادر شده است، دسترسی داشته باشد و همچنین باید کد ملی یکی از طرفین قرارداد، یعنی موجر (صاحب ملک) یا مستاجر، را داشته باشد.

جهت استعلام اجاره نامه، متقاضی می بایست وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شده، و از بین گزینه های وجود عنوان “استعلام کد رهگیری” را انتخاب نماید.

سپس شخص در این صفحه نوع شخصیت خود را انتخاب نموده، و گزینه “استعلام” را لمس نماید.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات موجود در سامانه خودنویس، برای مشاهده قرارداد، تایید یکی از طرفین قرارداد ضروری است. به منظور انجام این کار، کد تایید یکبار مصرفی که برای موجر یا مستاجر ارسال شده است، باید در کادر مربوط به این امر وارد شود.

امکانات سامانه خودنویس khodnevis.mrud.ir

از مهمترین امکانات سامانه خودنویس khodnevis.mrud.ir می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ثبت قرارداد اجاره به صورت رایگان.
  2. اخذ کد رهگیری برای اجاره‌نامه، توسط موجر یا مستاجر، به صورت رایگان و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بنگاه.
  3. استعلام اجاره‌نامه‌های ثبت شده در سامانه خودنویس از طریق کد رهگیری قرارداد اجاره و کد ملی مالک یا مستاجر.
  4. دسترسی به پشتیبانی آنلاین سامانه در روزهای غیرتعطیل تا ساعت 12 شب.
  5. دسترسی به راه‌های ارتباطی و شماره تماس پشتیبانی سامانه و همچنین دسترسی به سوالات متداول.
  6. دسترسی به راهنمای استفاده از سامانه و اطلاعیه‌ ها برای کسب اطلاع از تغییرات جدیدی که در سامانه خودنویس اعمال می‌ شود.

کلام آخر

جهت ثبت قرارداد اجاره خود بطور کاملا رایگان با کد رهگیری در سامانه خودنویس، با شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت بدون شماره گیری کد و صفر تماس بگیرید

پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد.

همانطور که مطالعه نموده اید، در مقاله فوق به شرح مهمترین امکانات سامانه خودنویس املاک پرداخته شده است. لازم به ذکر است که علاوه بر امکانات نام برده، این بستر ارائه شامل بخش های متفاوت دیگری نیز می باشد از جمله؛ اطلاعیه ها، راهنما سامانه، پشتیبانی، سوالات متداول.

دربخش اطلاعیه ها، تمامی آگهی‌ ها و اطلاعیه‌ های جدید مرتبط با حوزه املاک و مستغلات قرار داده می‌ شوند. با ورود به این بخش و مطالعه اطلاعیه‌ ها، کاربران قادر خواهند بود تا از آخرین اخبار و تغییرات در زمینه قوانین و شیوه‌ نامه‌ های معاملات و اجاره‌ املاک مسکونی و غیرمسکونی مطلع شوند. این امکان به آن‌ ها می‌ دهد تا با تغییرات جدید و مهم در این حوزه آشنا شده و اطلاعات لازم را بدست آورند.

در بخش راهنما سامانه، یک فایل راهنما در قالب متن و تصویر برای مالکان، مستأجران، مشاوران املاک و شهود در دسترس قرار دارد. این فایل راهنما آموزشی جامعی را درباره نحوه ثبت قرارداد، انجام استعلام کد رهگیری و استفاده از امکانات سامانه خودنویس املاک فراهم می‌کند. با مطالعه این راهنما، کاربران می‌ توانند با روند و فرایند استفاده از سامانه خودنویس املاک آشنا شده و بهره‌ وری بهتری از این امکانات را تجربه کنند.

به طور کلی شما می توانید در تمامی زمینه های ثبت نام و استفاده از برنامه خودنویس، با کارشناسان مربوطه ارتباط گرفته، و به حل مشکل خود بپردازید.

سوالات متداول:

1.ثبت قراداد ملک در سامانه خودنویس به چه صورتی میباشد؟

جهت ثبت قرارداد اجاره خود بطور کاملا رایگان با کد رهگیری در سامانه خودنویس، با شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت بدون شماره گیری کد و صفر تماس بگیرید.پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد.

2.آیا امکان دریافت کد رهگیری نیز بصورت رایگان وجود دارد؟

بله، شما از طریق ثبت قرارداد اجاره خود در سامانه خودنویس، به نشانی khodnevis.mrud.ir میتوانید کد رهگیری رایگان دریافت کنید.

3.چگونه میتوانم با پشتیبانی سامانه خودنویس ارتباط برقرار کنم؟

با شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت بدون شماره گیری کد و صفر تماس بگیرید.پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد.

کلمات کلیدی

ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان

ثبت قرارداد با پنل مشاور املاک

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.