شماره تماس پشتيباني سامانه يكپارچه خودرو

۳۷ بازديد
همانطور كه ميدانيد مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه يكپارچه تخصيص خودرو از تاريخ ۳ خرداد ماه شروع شده و تا ۱۰ خرداد نيز ادامه دار خواهد بود.
تماس با پشتيباني سامانه يكپارچه خودرو، يكي از بهترين راه هاي ورود به سايت تخصيص خودرو و در نهايت ايجاد پنل كاربري در esalecar.ir مي باشد.
جهت ارتباط با پشتيباني سايت و مطرح كردن سوالات و مشكلات خود با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طريق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد و صفر تماس بگيريد
اخيرا به دليل ترافيك سايت و شلوغي كاربران در طرح يكپارچه خودرو، بيش از ۹۰% كاربران نميتوانند ثبت نام خود را در اين سامانه تكميل و قطعي نمايند با ارورها و پيغام هاي خطاي زير مواجهه ميشوند:
  • درصورتي كه دربانك هاي مجاز حساب خودرا وكالتي نموده ايد.پس از زمان اعلامي دراطلاعيه، براي ثبت نام مراجعه كنيد.
  • شما انصراف داده ايد و امكان ثبت سفارش نداريد.
  • عدم نمايش فيلد قست شهر و محل سكونت.
  • عدم نمايش خودروسازان براي ثبت سفارش خودرو
  • عدم تاييد و ثبت نهايي سفارش و نشان دادن پيغام ” خطا در سيستم، لطفا لحظاتي ديگر تلاش كنيد”
  • عدم ورود به سامانه
  • عدم ارسال كد تاييد به شماره همراه جهت بازيابي رمز عبور
جهت برطرف سازي و حل اختلالات ورود به پنل اصلي طرح يكپارچه خودرو به آدرس اينترنتي esalecar.ir قصد داريم در ادامه ي مقاله نحوه ثبت نام سامانه يكپارچه خودرو را به صورت كامل شرح داده و همچنين راه ارتباطي و تماس با پشتيباني سامانه يكپارچه خودرو را در اختيار متقاضيان قرار دهيم. چرا كه مطمئن ترين روش جهت ثبت نام قطعي و نهايي سايت تخصيص خودرو وجود دارد، انجام فرآيند ثبت نام توسط كارشناسان پشتيباني سامانه مي باشد.

تماس با پشتيباني سامانه يكپارچه خودرو

طرح يكپارچه به دليل مشكلات عملكردي اينترنت، بيشتر كاربران را از نام نويسي در اين طرح مايوس كرده! اما نگران نباشيد! شما ميتوانيد از طريق تماس با پشتيباني سامانه يكپارچه خودرو، با خيالي آسوده انجام تمامي مراحل لازم در اين طرح را به كارشناسان پشتيباني سامانه سپرده و شاهد ثبت نام قطعي خود در سامانه esalecar.ir باشيد.

نحوه ثبت نام سامانه يكپارچه فروش خودرو

جهت شركت در طرح يكپارچه خودرو مي توانيد علاوه بر تماس با پشتيباني سامانه يكپارچه خودرو، به صورت اينترنتي نيز از طريق مراحل زير، به شركت در طرح يكپارچه فروش خودرو اقدام نموده و به نهايي كردن ثبت نام خود بپردازيد.
در قدم اول آدرس اينترنتي طرح خريد و فروش خودرو “esalecar.ir” را در مرورگر خود جست و جو نماييد.
در اين مرحله از نام نويسي طرح، گزينه “ثبت نام” را لمس كنيد.
در پنجره ي جديد باز شده، مي بايست شماره همراه خود را وارد نموده و گزينه “دريافت كد فعال سازي” را لمس نماييد. كد دريافت شده را در فيلد مربوطه درج نموده و نام نويسي خود را قطعي نماييد.
به گزارش كاربران، در مرحله ي دريافت كد فعالسازي جهت ورود به سامانه ي يكپارچه خودرو، سايت مربوطه دچار اختلال شده و اجازه ثبت نام و حتي بازگشت به صفحه قبل را نيز به فرد نمي دهد! در اين مرحله بيشتر متقاضيان موفق به ادامه ي روند نام نويسي و همچنين ثبت خودرو موردنظر خود نخواهند شد و جزو جاماندگان طرح يكپارچه مي باشند، در اين شرايط تنها راه موفقيت در طرح، تماس با پشتيباني سامانه يكپارچه خودرو مي باشد.

شرايط ثبت نام در سامانه يكپارچه فروش خودرو

خودروسازان در بخشنامه هاي اعلامي خود، شرايط خاصي را براي داوطلبان سامانه يكپارچه خودرو در نظر گرفته اند، اين شرايط به طور كلي در ادامه ي مطلب شرح داده شده است، چنانچه واجد شرايط ثبت نام طرح يكپارچه خودرو نبوده و قصد شركت در اين طرح را داريد، ميتوانيد از طريق تماس با پشتيباني سامانه يكپارچه خودرو، از فرآيند واجد شرايط شدن در اين طرح آگاهي يافته و با خيالي آسوده به ثبت نام خود سامانه تخصيص بپردازيد.

شرايط عمومي سامانه يكپارچه فروش خودرو

  • گواهينامه، شماره ملي، حساب بانكي و سيم كارت، مي بايست به نام شخص متقاضي ثبت شده باشد. (تمام مدارك لازم مربوط به يك نفر باشد)
  • مجموعه شركت هاي خودرو ساز، به هر كد ملي اجازه خريد فقط يك دستگاه خودرو را براي داوطلب صادر كرده است.
  • گواهينامه اشخاصي كه قصد نام نويسي در سامانه يكپارچه خودرو دارند، مي بايست داراي تاريخ اعتبار باشد.
  • متقاضيان در ۴۸ ماه گذشته، به هيچ عنوان نبايد در شركت هاي ايران خودرو و سايپا، و همچنين طي ۲۴ ماه گذشته در شركت هاي خودرو ساز داخلي ثبت نام و يا صدور فاكتور داشته باشند.
  • داوطلباني كه پلاك انتظامي فعال دارند، در طرح يكپارچه خودرو، امكان ثبت سفارش را نخواهند داشت.
  • در سامانه يكپارچه خودرو، به صورت كلي انتقال امتياز و حقوق مربوط به خودرو، به اشخاص و همچنين فروش حواله خودرو حتي به طور وكالتي ممنوع مي باشد.
  • در سامانه تخصيص خودرو امكان صلح به هيچ عنوان وجود نخواهد داشت.
  • امكان خريد، از سامانه يكپارچه فروش خودرو براي اشخاص حقوقي به هيچ عنوان وجود نخواهد داشت.
  • در صورتي كه شخص وجه خود را در حساب وكالتي واريز نموده و مبلغ موردنظر نيز مسدود شده، اما فرد واجد شرايط طرح يكپارچه خودرو در سامانه esalecar.ir نباشد، نام نويسي وي در طرح يكپارچه خودرو باطل شده و وجه واريز شده در حساب وكالتي عودت داده مي شود.
كلام آخر
با توجه به اينكه ورود به سامانه esalecar.ir (سامانه تخصيص خودرو) با ارورها و اختلالات عملكردي مواجه مي باشد، شما مي توانيد از اولين مرحله نام نويسي، حتي ايجاد حساب وكالتي و همچنين انتخاب الويت هاي موردنظر خود از طريق تماس با پشتيباني سامانه يكپارچه خودرو بدون نگراني، نام نويسي خود را انجام داده و در موعد مقرر به ثبت نام و همچنين دريافت خودرو خود بپردازيد.
منبع: دستيار كمك
مطالب مرتبط:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.