پشتیبانی بانک رسالت، به منظور پاسخگویی به تمامی پرسش ها و نیازهای مشتریان، مرکز امداد مشتریان خود را با شماره تماس 9099072958 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد و صفر و پیش شماره، فراهم ساخته است.
پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد همه روزه حتی در ایام تعطیل
هدف اصلی پشتیبانی بانک رسالت، ارائه خدمات با کیفیت بالا و افزایش رضایت مندی مشتریان در تمامی ساعات شبانه روز است. این مرکز با نقش همراه، مشاور و پشتیبان، به مشتریان محترم خدمات و مشاوره موردنیاز را ارائه می نماید.
پاسخ سوالات و ابهامات مشتریان درباره پیشخوان مجازی رسالت، تسهیلات، بانکداری الکترونیک (همراه بانک و اینترنت بانک)، روش عضویت در شبکه توسعه اجتماعی رسالت، فرآیند اعتبارسنجی و سایر موارد، در هر ساعت از شبانه روز و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده می شود.
شما می توانید توسط تماس با پشتیبانی بانک رسالت، از تمامی امکانات این بانک در بستری مطمئن بهره مند شده، و از تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشتریان نهایت استفاده را ببرید.
ساعت تماس با پشتیبانی بانک رسالت
ساعت تماس با پشتیبانی بانک رسالت عبارت است از 8 صبح تا 1 بامداد، که کارشناسان پشتیبانی بانک رسالت همه روزه حتی جمعه ها و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مشتریان محترم بوده، و شما می توانید از طریق شماره تماس پشتیبانی بانک رسالت با ایشان ارتباط گرفته، و به رفع تمامی ابهامات و سوالات خود در همه زمینه های استفاده از امکانات بانک قرض الحسنه رسالت بپردازید.
خدمات ارائه شده توسط پشتیبانی بانک رسالت
شما می توانید از طریق شماره تماس پشتیبانی بانک رسالت، با کارشناسان پشتیبانی این بانک ارتباط گرفته و به رفع تمامی باگ های سیستمی و ارورها و مشکلات سامانه، از قبیل؛
افتتاح حساب بانک رسالت
پشتیبانی پیشخوان مجازی بانک رسالت
ثبت نام وام بانک رسالت
دانلود اپلیکیشن مرات بانک رسالت
شرایط ضامن وام بانک رسالت
نحوه اعتبارسنجی در سامانه مرات
شماره تلفن پشتیبانی بانک رسالت
شماره تماس پشتیبانی بانک رسالت، بدون کد و صفر و پیش شماره، از طریق تلفن ثابت، آماده پاسخگویی به تمامی مشتریان، از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد می باشد.
تماس با پشتیبانی بانک رسالت
شما می توانید با استفاده از شماره پشتیبانی بانک رسالت، از پشتیبانی پیشخوان مجازی بانک رسالت نیز بهره مند شوید.
همانطور که میدانید بیش از 90% ارائه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت توسط پیشخوان مجازی امکان پذیر خواهد بود، بنابراین کاملا طبیعی است این بستر گاهی به دلایل مختلف از جمله شلوغی و ترافیک سامانه، باگ های سیستمی و بروزرسانی های درون شبکه ای به مشکل خورده و از دریافت خدمات نا کام بمانید.
در این شرایط نگران نباشید، شما میتوانید توسط تماس با پشتیبانی بانک رسالت از لحظه به لحظه خواب سپرده خود در این بانک مطلع شده، و اخذ وام از بانک و به طور کلی تمامی موضوعات پیرامون رسالت بانک را پیگیری نمایید.
سوالات متداول
1- افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه رسالت چگونه می باشد؟
افتتاح حساب برای اشخاض حقیقی بالای 18 سال تمام به صورت غیرحضوری از طریق سامانه new.mresalat.ir انجام می گردد.
با انتخاب گزینه عضویت در کانون همیاری اجتماعی، درخواست عضویت خود را ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه حق عضویت طی چند روز آینده حساب شما افتتاح گردیده، و شماره حساب از طریق پیامک ارسال می گردد.
2- بعد از ثبت درخواست عضویت و افتتاح حساب کارت بانکی را چگونه دریافت نمایم؟
بعد از صدور کارت بر اساس لوکیشن ثبت شده متصدیان احراز، و تحویل کارت را پذیرش و جهت احراز هویت و آوردن کارت بانکی با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.
3- بعد از ثبت درخواست عضویت و افتتاح حساب کارت بانکی را چگونه دریافت نمایم؟
بعد از صدور کارت بر اساس لوکیشن ثبت شده متصدیان احراز و تحویل کارت را پذیرش و جهت احراز هویت و آوردن کارت بانکی با شما تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.
4- عضویت و افتتاح حساب را با رسید کارت ملی انجام داده و درخواست رد شده و کارت ملی هوشمند دریافت نموده ام چگونه رفع نقص نمایم؟
در رفع نقص قسمت بارگذاری رسید کارت ملی عکس پشت کارت ملی هوشمند، که سریال کارت ملی قرار دارد به صورت واضح بارگذاری نمایید.
5- هزینه عضویت چقدر است ؟
622/150 ریال.
6- درخواست عضویتم با نقص مدرک رد شده جهت رفع نقص چه باید انجام دهم؟
ابتدا وارد سامانه نیو ام رسالت شده سه خط سمت راست بالای صفحه را کلیک نموده با نام کاربری و رمز وارد پنل کاربری خود شده در صورت نداشتن رمز گزینه فراموشی رمز را انتخاب و رمز جدید تعریف نمایید به محض ورود پیام رفع نقص برایتان نمایش داده شده با کلیک بر روی آن پیام اقدام به ثبت درخواست رفع نقص نمایید.
7- بعد از افتتاح حساب در استان تهران سامانه پیشخوان مجازی رسالت چه زمانی برایم فعال میشود؟
بعد از افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی و انجام احراز هویت و پرکردن فرم گواهی امضا تا 48 ساعت پیشخوان مجازی برایتان فعال میگردد.
8- برداشت از حساب پس انداز قرض الحسنه توسط خودشخص از چه سنی امکان پذیر می باشد؟
از 15 سال تمام شخص می تواند از حساب پس انداز قرض الحسنه به تنهایی برداشت نماید.
9- افتتاح حساب زیر 12 سال چگونه است؟
حضوری توسط قیم یا ولی در واحد اجرایی مقیم انجام میگیرد.
10- افتتاح حساب حقوقی به چه صورتی می باشد؟
حضوری توسط واحد اجرایی مقیم انجام میشود.
کلام آخر
مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی (امداد مشتریان) با شماره تماس از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد، و بدون تعطیلی، پاسخگو تمامی پرسش های مشتریان عزیز میباشد. این مرکز با استفاده از کارشناسان متخصص در همه سطوح شبکه توسعه اجتماعی رسالت و با بهره گیری از ساختاری مشتری مدار، ارتباط دو سویه را با مشتریان محترم برقرار میکند.
هدف اصلی این مرکز، همیاری مستمر با مشتریان محترم و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و ارتقاء سطح رضایت مندی آنان است. این مرکز به عنوان همراه، مشاور و پشتیبان، یاری رسان شما در نقش همراهی با بانک دیجیتال اول کشور، بانک رسالت میباشد.
تمامی سوالات و ابهامات مشتریان در خصوص پیشخوان مجازی رسالت، تسهیلات، بانکداری الکترونیک (همراه بانک و اینترنت بانک)، روش عضویت در شبکه توسعه اجتماعی رسالت، فرآیند اعتبارسنجی و سایر موارد، در هر ساعت از شبانه روز و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده میشود.
منبع: دستیارکمک
- ۰ ۰
- ۰ نظر