اينستاگرام براي حفظ اطلاعات كاربران خود در برابر اسپم شرايط و ضوابطي را تعيين كرده است. اين قوانين به كاربر كمك مي كند تا هرگونه فعاليت غيرعادي را شناسايي كرد آن را اطلاع دهد. توجه نماييد كه براي رفع مشكل we limit how often در اينستاگرام مدت محدود ۳۰ روزه اي وجود دارد كه شما بايد براي حل اين ارور پس از به پايان رسيدن اين دوره اقدام كنيد.
هنگامي كه ارور we limit how often به شما نشان داده مي شود يعني ”ما تعداد دفعاتي را كه مي توانيد يك عمل را انجام دهيد براي محافظت از جامعه اينستاگرام محدود مي كنيم اگر فكر ميكنيد اشتباه كرديم به ما بگوييد” فرقي ندارد كه كاربر چند وقت است از اين برنامه استفاده مي كند حتي امكان رخ دادن اين اتفاق به طور ناگهاني وجود دارد.
دلايل ديگري كه باعث ايجاد ارور we limit how often مي شود عبارتند از فعاليت اسپم، عدم تكميل پروفايل در اينستاگرام، ارسال كامنت و دايركت به تعداد زياد در بازه زماني كوتاه، فالو و آنفالو كردن بيش از حد در يك روز و… مي باشد كه در ادامه مطلب به صورت كامل توضيح داده ايم.
چنانچه هيچ يك از فعاليت هاي فوق را انجام نداده ايد؛ اما با ارور we limit how often يا ارور try again later مواجه شده ايد مي توانيد با كارشناسان پشتيبان اينستاگرام مركز ما تماس گرفته و جهت حل مشكل خود اقدام نماييد.
اگر براي رفع مشكل we limit how often در اينستاگرام به دنبال راه حل هستيد در ادامه با ما همراه باشيد. در اين مقاله به خطاي ارور we limit how often در اينستاگرام به چه معناست؟ پرداخته ايم.
رفع مشكل we limit how often در اينستاگرام
در برخي مواقع اينستا محدوديتي براي كاربران خود به دليل كامنت گذاشتن، لايك كردن، پست كردن ايجاد مي كند اما اگر توجه اي نكنيد و از حد مجاز فراتر برويد با پيغام We limit how often you can do certain things on Instagram to protect our community. Tell us if you think we made a mistake (ما براي محافظت از كاربران خود، تعداد دفعاتي كه ميتوانيد كارهاي خاصي در اينستاگرام انجام بدهيد را محدود ميكنيم. اگر فكر ميكنيد كه ما در اشتباه هستيم به ما بگوييد) روبه رو خواهيد شد.
در ادامه عواملي كه باعث نمايش ارور we limit how often، مي شوند معرفي خواهيم كرد:
اسپمرها: اسپمرها برنامه هايي هستند كه طراحي شدن تا در يك ساعت صدها پست را لايك كنند و هزاران كامنت بگذارند. به طور كلي كامنت هايي كه در زير پست ها توسط اسپمرها گذاشته مي شود براي همه يكسان و تكراري است.
اينستاگرام قوانين جديدي را طرح كرده است و مي خواهد چنين افرادي را شناسايي و حذف كند و يا با محدوديت مواجه كند.
به طور مرتب پست بزاريد: شما بايد به طور طبيعي هر سه روز پست بگذاريد و به اينستا ثابت كنيد كه فعال هستيد. يكي از روش هايي كه شما را از بلاك شدن توسط اينستاگرام نجات مي دهد همين موضوع است.
پروفايل: بيو( bio) اينستاگرام خود را پر كنيد؛ بهتر است به طور مختصر از تخصصتان بنويسيد و يك عكس واقعي در پروفايل خود قرار دهيد. اين كار به اينستاگرام ثابت مي كند كه شما واقعي هستيد.
رفتار متعادلانه: اين مسئله از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. شما بايد در فالو و آنفالو كردن جانب احتياط را بسنجيد و در يك روز تصميم به آنفالو كردن افراد زيادي نگيريد (پس در فالو و آنفالو اعتدال را رعايت كنيد).
حد متعادل لايك كردن در يك روز ۳۵۰عدد در هر ساعت است، اما سعي كنيد لايك هاي خود را به اين عدد نزديك نكنيد و فقط پست هايي كه ارزش لايك كردن را دارند بپسنديد.
اگر اين مشكل براي شما به وجود آمد در قدم اول بايد به تكميل كردن پروفايل خود و سپس رفتارمتعادلانه خود توجه كنيد.
رفع مشكل try again later در اينستا
اگر كاربر اينستاگرام در طول روز استوري هاي زيادي به اشتراك بگذارد، ممكن است با پيغام try again later روبه رو شود.چنانچه اكانت شما خصوصي است و تعداد فالور كمي داريد بهتر است در طول روز استوري هاي كمتري آپلود كنيد.
كاربران مي توانند در طول روز ۱۰۰ استوري به اشتراك بگذارند اما بهتر است جوانب احتياط را رعايت كنند. با اين حال براي هايلايت كردن استوري ها هيچ محدوديتي وجود ندارد. چند نمونه از اعمالي كه مي شود هنگام بروز ارور try again later انجام دهيد را شرح داده ايم:
_ يكبار تلفن همراه خود راخاموش و روشن كنيد.
_ كم كردن فعاليت در اكانت
_چك كردن اينترنت
_ورورد و خروج به حساب كاربري
_پاك كردن كش
_ورود با دستگاهي ديگر
_عوض كردن رمز
_ مراجعه به بخش كمك(help)
_لينك كردن اكانت به فيس بوك
_حذف لينك برنامه ها به اينستا
_اگر در بيو(bio) لينك داريد آن را پاك كنيد
در ادامه چند نمونه از راه حل هاي موارد گفته شده را براي شما شرح داده ايم تا هنگام بروز ارور از آن استفاده كنيد:
ورود و خروج به حساب كاربري
- ممكن است علت بروز اين مشكل به اينترنت شما مربوط شود. اول آن را خاموش و روشن كنيد، اگر از اينترنت خانگي استفاده مي كنيد اين كار را براي آن هم انجام دهيد. برنامه اي مانند مرورگر وب را باز كنيد و چك كنيد كه اينترنت شما به پايان رسيده است يا خير.
- وارد صفحه اصلي اكانت اينستاگرام شويد و سه خط در گوشه راست بالاي صفحه را لمس كنيد.
- وارد تنظيمات (settings) شويد.
- از پايين صفحه log out را انتخاب كنيد.
عوض كردن رمز
- وارد حساب كاربري شويد و آيكون چرخ دنده را لمس كنيد.
- گزينه بازيابي رمز عبور (change password) را بزنيد.
- در پنجره باز شده اول پسورد فعلي، سپس رمز جديد و درادامه تاييد رمز جديد و در آخر روي گزينه change password كليك كنيد.
- رمز جديد اعمال شده است. حال سعي كنيد از طريق برنامه اينستاگرام وارد حساب كاربري خود شويد.
استفاده از بخش help
روش ديگر اين است كه مشكل خود را به اينستاگرام گزارش كنيد، هنگام بروز مشكل دو گزينه روبه روي شما است:
- Ok
- Tell us
- روي گزينه دوم كليك كنيد تا به صفحه گزارشات برويد. يا به صفحه اصلي رفته و روي سه خط گوشه صفحه بزنيد.
- وارد تنظيمات حساب شويد.
- روي گزينه help بزنيد.
- اكنون روي گزينه report a problem بزنيد.
- دوباره روي گزينه report a problem بزنيد.
- حال مشكل خود را بيان كنيد، بهتر است با زدن روي gallery اسكرين شات خود را آپلود كنيد.
- روي submit بزنيد و صبر كنيد تا بررسي ها انجام شود. ممكن است جوابي دريافت كنيد و مشكل شما حل شود.
خطاي ارور we limit how often در اينستاگرام به چه معناست؟
گاهي اوقات ممكن است پاسخي به استفاده پيش از حد شما باشد، اگر ايسنتاگرام متوجه فعاليت غير عادي شما شود اين پيام را براي شما ارسال مي كند:
“بعدا دوباره تلاش كنيد. ما تعداد دفعاتي را كه ميتوانيد يك عمل را انجام دهيد، براي محافظت از جامعه اينستاگرام، محدود ميكنيم. اگر فكر ميكنيد اشتباه كرديم به ما بگوييد.”
ممكن است علت limit شدن كامنت در اينستاگرام نيز همين موضوع باشد.يعني امكان دارد شما در مدت زمان كوتاهي كامنت هاي زيادي گذاشته باشيد.
در اكثر مواقع اين پيام به عنوان هشدار پيش از ممنوعيت براي شما ارسال مي شود. اگر نتوانيد از آن آدرس بگيريد حساب كاربري شما مي تواند توسط اينستاگرام محدود شود.
سخن نهايي
اپليكيشن اينستاگرام داراي ضوابط و قوانين خاصي مي باشد؛ اگر فعاليت اكانت شما در اين پلتفرم اسپم شناسايي شود در قدم اول اينستاگرام با نمايش پيغام we limit how often به شما هشدار مي دهد كه فعاليت خود را كنترل نماييد، چنانچه روند پيج شما همچنان ربات باقي بماند, حساب كاربري شما از دسترس خارج خواهد شد.
در صورت بروز چنين خطايي مي توانيد با كارشناسان پشتيباني مجموعه ما تماس گرفته تا ابهامات خود را برطرف كنيد.
منبع: دستياركمك