سازمان سنجش، جهت اطلاع داوطلبان از حوزه آزموني و شماره صندلي، اقدام به انتشار كارت ورود به جلسه آزمون دكتري نموده و متقاضيان نيز بايد در مهلت مشخصي، وارد سامانه مربوطه شده و جهت دريافت كارت ورود به جلسه آزمون دكتري اقدام نمايند.
البته در شرايطي ممكن است كه اطلاعات درج شده بر روي كارت، با واقعيت مغايرت داشته و در صورت عدم پيگيري و اصلاح آن، داوطلب از شركت در اين سنجش محروم خواهد شد.
با در نظر گرفتن ضرورت دريافت به موقع كارت و اصلاح اطلاعات، تلاش كرده ايم تا در بطن اين مقاله، به شرح تمامي نكات ضروري پيرامون اين موضوع بپردازيم، تا پاسخ مناسبي نيز به سوالات شما در اين خصوص داده باشيم.
چنانچه موفق به دريافت كارت ورود به جلسه خود نشده ايد، مي توانيد با مجموعه مشاوره تلفني تماس بگيريد.
زمان انتشار كارت ورود به جلسه آزمون دكتري ۱۴۰۲
با توجه به برگزاري آزمون دكتري ۱۴۰۲ در تاريخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ پيش بيني مي شود، در هفته اول اسفند ماه لينك دانلود كارت ورود به جلسه كنكور دكتري براي متقاضيان فعال شود.
داوطلبان بايد بدانند كه بهترين زمان براي دريافت اين كارت در روز هاي ابتدايي زمان انتشار است، تا در صورت وجود هر گونه مشكل بتوانند در صدد رفع آن بر آيند.
نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون دكتري ۱۴۰۲
۱_ وارد وب سايت سنجش به آدرس، sanjesh.org شويد.
۲_ گزينه “دكتري تخصصي” را انتخاب نماييد.
۳_ بر روي لينك “دانلود كارت ورود به جلسه” كليك كنيد.
۴_ در ادامه با ۴ روش مي توانيد كارت خود را دريافت نماييد؛
شماره پرونده + سريال ثبت نامي را وارد
شماره پرونده + كد پيگيري را وارد
شماره پروند + كد ملي را وارد
شماره پرونده + شماره داوطلبي
مندرجات كارت ورود به جلسه آزمون دكتري ۱۴۰۲
بر روي كارت آزمون دكتري ۱۴۰۲، اطلاعات زير درج شده اند؛
- اطلاعات شخصي و هويتي مانند؛ نام، نام خانوادگي، تصويري داوطلب
- شماره شناسنامه
- شماره پرونده
- گروه آزمايشي
- شماره داوطلبي
- سهيمه ثبت نامي
- كد رشته امتحاني
- نام رشته امتحاني
ويرايش و رفع نقص كارت ورود به جلسه آزمون دكتري ۱۴۰۲
ويرايش آنلاين
اگر ايرادات مربوط به مواردي از قبيل؛ معدل مقطع كارشناسي، تاريخ و موسسه فارغ التحصيلي مقطع كارشناسي، معدل ارشد، تاريخ و موسسه فارغ التحصيلي ارشد، هيئت علمي و دانشگاه محل خدمت مربيا آموزش رسمي باشد، داوطلبان مي توانند به بخش ويرايش اطلاعات در سيستم ثبت نام آزمون دكتري سايت سازمان سنجش مراجعه موارد ذكر شده را اصلاح نمايند.
در صورتي كه مشكل مربوط به اطلاعات شناسنامه اي داوطلب باشد، متقاضي بايد به آدرس اينترنتي darkhast.sanjesh.org مراجعه و از طريق طريق سيستم پيشخوان خدمات الكترونيكي سازمان سنجش در قسمت فرم، ويرايش تقاضانامه آزمون ها، ايرادات را برطرف سازند.
ويرايش حضوري
_ اگر داوطلب موفق به ويرايش آنلاين نشود بايد در مهلت تعيين شده به باجه هاي حضوري رفع نقص كارت مراجعه كند.
_ اگر مشكل مربوط به سهميه داوطلباني با سهميه رزمندگان باشد، براي رفع مشكل بايد به ارگان مربوطه مراجعه و مشكل را برطرف سازند.
_ اگر كارت ورود به جلسه فاقد عكس يا داراي عكس بدون مهر باشد، داوطلب بايد همراه با ۲ قطعه عكس ۴*۳ و مدارك شناسايي به نزديك ترين باجه رفع نقص سازمان سنجش مستقر در مركز استان مراجعه نمايد.
_ مغايرت هاي مربوط به معلوليت داوطلب، زبان خارجه و جنسيت نيز با مراجعه حضوري به باجه هاي رفع نقص برطرف مي گردند.
لازم به ذكر است كه آدرس و زمان دقيق مراجعه حضوري داوطلبان به اين باجه ها از طريق سازمان سنجش اعلام مي گردد.
نتيجه گيري
دريافت كارت ورود به جلسه آزمون دكتري ۱۴۰۲، يكي از مهم ترين اقداماتي است كه داوطلبان شركت در اين سنجش بايد آن را پيگيري نمايند، و به همين خاطر در بطن اين مقاله، به شرح نحوه دريافت اين برگه و ويرايش آن پرداخته ايم.
در صورتي كه هنگام دريافت و ويرايش اطلاعات كارت ورود به جلسه خود با مشكل مواجه شده ايد، مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.
مطالب مرتبط